
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΑΛΛA ΜΕ ….ΕΓΓΡΑΦΗ
Το συγκεκριμένο portal περιλαμβάνει πληροφοριακό υλικό για κάθε είδους εξυπηρέτηση του πολίτη από τον Δήμο, καθώς και υπηρεσίες που μπορούν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά. Για να μπορέσει ωστόσο να χρησιμοποιήσει κάποιος τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου θα πρέπει να εγγραφεί στο portal, παρέχοντας προσωπικά στοιχεία του προκειμένου να αναγνωρίζεται. Όμως, όπως διευκρινίστηκε τόσο από τον Δήμαρχο όσο και από τους εκπροσώπους της εταιρίας, υπάρχει έγκριση γι’ αυτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, και δεν τίθεται σε καμία περίπτωση θέμα ασφάλειας. Στο portal υπάρχουν επίσης κατηγορίες όπως τα αξιοθέατα (μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι), πληροφορίες σχετικά με την πόλη (πρόσβαση, διαμονή, κτλ.), ενώ παρέχεται και ενημέρωση για τα πολιτιστικά δρώμενα στον Δήμο.
ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΥΡΜΑΤΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ:
«ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, Η ΥΠΑΡΞΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ,
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ Η ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ»
Κατά τη Συνέντευξη Τύπου ο Δήμαρχος δήλωσε:
«Παρουσιάζοντας σήμερα την ηλεκτρονική πύλη του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας, κάνουμε ακόμα ένα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Για εμάς, πρώτιστος στόχος είναι η προστασία, η στήριξη και ο σεβασμός των αναγκών του πολίτη, και η βελτίωση των υπηρεσιών που του παρέχονται. Γι’ αυτό τον λόγο, εισάγουμε τον Δήμο και τις υπηρεσίες του στη λεγόμενη ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ώστε να μπορούν οι δημότες να παίρνουν πιστοποιητικά και βεβαιώσεις μέσα από την αξιοποίηση του portal του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας.
ΤΡΙΠΛΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ – ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ
Τρία πράγματα θέλουμε να κάνουμε. Πρώτον, να προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες στους δημότες με σεβασμό πάντα στα προσωπικά δεδομένα τους. Δεύτερον, να λειτουργεί ο Δήμος υπό συνθήκες νομιμότητας, διαφάνειας, αντικειμενικότητας και αποτελεσματικότητας. Και τρίτον, να απλοποιήσουμε τις διοικητικές διαδικασίες και να πατάξουμε τη γραφειοκρατία. Ταυτόχρονα όμως, γνωρίζουμε ότι έτσι μπορούμε να μειώσουμε το κόστος και να κάνουμε τις υπηρεσίες του Δήμου πιο αποδοτικές. Και κυρίως, αντιλαμβανόμαστε ότι κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη δημοκρατική συμμετοχή, ενισχύοντας τη δυνατότητα του πολίτη να ελέγχει, αλλά και την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών. Έτσι πλέον οι δημότες του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας, χωρίς να περιμένουν στην «ουρά», θα μπορούν να λαμβάνουν πιστοποιητικά γέννησης και οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις γάμου, γέννησης και θανάτου, και άλλα δημόσια έγγραφα. Το μόνο που πρέπει να κάνουν, είναι να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση. Επίσης, μπορεί να τους χορηγηθεί πιστοποιητικό εγγραφής στα μητρώα αρρένων του Δήμου. Σημαντικό είναι ακόμα ότι μπορούν απ’ την ηλεκτρονική πύλη του Δήμου να πληροφορηθούν για το ποια δικαιολογητικά χρειάζονται για να καταθέσουν μια αίτηση για κάποια οικοδομική άδεια, καθώς και για άλλα χαρτιά.»
«ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»
Και πρόσθεσε:
«Με τη νέα ηλεκτρονική πύλη του Δήμου, θα προχωρήσουμε στην αντιμετώπιση των αναγκών της καθημερινότητας του πολίτη και στη μείωση της γραφειοκρατίας. Ταυτόχρονα, ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας βρίσκεται ξανά ανάμεσα στους πρωτοπόρους του τόπου μας, όσον αφορά την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Στο πλαίσιο αυτό σύντομα θα παρέχουμε δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Ίντερνετ σε όλη την παραλιακή ζώνη του Λουτρακίου, με την προοπτική επέκτασής της στον υπόλοιπο Δήμο. Σταδιακά, μέσα από το portal του Δήμου θα παρέχουμε πληροφορίες για εκδηλώσεις, για τα αξιοθέατα, για τις τουριστικές υποδομές, την ιστορία της περιοχής, για τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς, για τα έγγραφα που χρειάζονται για την έκδοση άδειας λειτουργίας, αλλά και για άτομα με ειδικές ανάγκες. Θέλουμε να κάνουμε πιο φιλικό τον Δήμο στους πολίτες που έχουν δυσκολίες πρόσβασης και πιστεύω ότι το Διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει. Το νέο portal του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας προετοιμάζει όλους μας, και τον Δήμο και τους δημότες, για ένα νέο μοντέλο διοίκησης που θα βοηθά τους χρήστες της ψηφιακής τεχνολογίας χωρίς να θέτει στο περιθώριο όσους δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό.»
ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Ο κ. Νίκος Τσίλαγας ανέφερε ότι όλα τα έργα αυτού του είδους προέρχονται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, βάσει του Γ’ Κ.Π.Σ., και αφορούν την ηλεκτρονική διακυβέρνηση (e-government).
«Τελικός τους στόχος είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη» είπε, «μέσω των υπηρεσιών που παρέχουν».
Η εταιρία NOETRON, που ανήκει στον όμιλο πληροφορικής NEWSPHONE, υλοποιεί έργα πληροφορικής.
«Το έργο “ΑΡΙΑΔΝΗ” αποτελεί το καμάρι μας» δήλωσε, «που είναι το έργο του Υπουργείου Εσωτερικών και αφορά τα ΚΕΠ».
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΛΑΓΑΣ:
«ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ
ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ
ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΕΞΕΛΙΞΗ»
Σε ό, τι αφορά το portal του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας, ο κ. Τσίλαγας ανέφερε ότι αυτό αποτελεί ένα σύστημα που δίνει τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ πολίτη και Δήμου, και επεσήμανε ότι πρέπει να βελτιώνεται συνεχώς με καινούριες υπηρεσίες και λύσεις προς τον πολίτη.
Συγκεκριμένα είπε:
«Έχουμε χρησιμοποιήσει προηγμένες τεχνολογίες, εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, όλο το λογισμικό και η βάση δεδομένων είναι στηριγμένα πάνω σε επώνυμα προϊόντα, ενώ παράλληλα χρησιμοποιείται και πιστοποιητικό αυθεντικότητας. Πρόκειται για τεχνολογίες επώνυμες και δοκιμασμένες, που μας επιτρέπουν μια δυναμική και συνεχή εξέλιξη. Στηριζόμαστε πάντα σε λύσεις που έχουν δοκιμαστεί κι έχουν φέρει σοβαρά και συγκεκριμένα αποτελέσματα. Ένα ιδιαίτερο σημείο που διαφοροποιεί το portal είναι το σύστημα περιεχομένου. Αυτό είναι ένα υποσύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους χειριστές του portal να βάζουν εύκολα και γρήγορα περιεχόμενο. Το υποσύστημα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών είναι ένα μικρό υποσύνολο των ΚΕΠ – αυτό που γίνεται στα ΚΕΠ μπορεί να γίνεται και στον Δήμο. Ένα από τα χαρακτηριστικά της ανάπτυξης είναι ότι στηριχτήκαμε σε όλες τις τεχνολογίες του web, ενώ ένα από τα υποσυστήματα που διαθέτει το portal είναι και το σύστημα φωνητικής πύλης – μέσω συγκεκριμένου τηλεφωνικού αριθμού, μπορεί ο πολίτης που δεν έχει την ευχέρεια χρήσης του ΙΝΤΕΡΝΕΤ ή δεν έχει κάποιο σύστημα στο σπίτι του για να μπει, να μπει τηλεφωνικά και μέσω της φωνητικής πύλης να ζητήσει πληροφορίες και να οδηγηθεί αντίστοιχα στο επίπεδο που θέλει.»
Ολοκληρώνοντας, ο κ. Τσίλαγας αναφέρθηκε στα οφέλη που προσφέρει το συγκεκριμένο σύστημα προς τον πολίτη, μεταξύ των οποίων είναι οι καινούριες τεχνολογίες που εισάγονται σε τοπικό επίπεδο, η άμεση ενημέρωση των υπηρεσιών και των δραστηριοτήτων του Δήμου προς τον πολίτη, η βελτίωση της επικοινωνίας – καθώς όπως είπε πρόκειται για ένα σύστημα που είναι 24 ώρες το 24ωρο «ανοιχτό» – και η απλούστευση των διαδικασιών.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΗΓΟΣ:
«ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ Κ.Ε.Π»
Ο κ. Ρήγος από την πλευρά του ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας και τον Δήμαρχο για τη συνεργασία τους, ενώ επεσήμανε πως δε θα σταματήσουν εδώ.
«Το επόμενο βήμα» είπε, «είναι οι πολίτες να εξυπηρετούνται για τα θέματα του Δήμου από τα ΚΕΠ, και το έργο είναι αρκετά μεγάλο ώστε να εξυπηρετήσει και τον λαό του Λουτρακίου αλλά και όλης της Κορινθίας αν χρειαστεί.»
Τόνισε επίσης πως μέλημα όλων τώρα θα πρέπει να είναι η ευαισθητοποίηση των πολιτών προκειμένου να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο portal.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου