21.5.08


Πιστός στην δέσμευσή του ότι φέτος θα είναι αυστηρός με τους πολίτες και τους επιχειρηματίες που δεν εφαρμόζουν τον Κανονισμό Καθαριότητας , ο Αντιδήμαρχος Σικυωνίων κ. Πάνος Κωστόπουλος εισηγήθηκε τις προηγούμενες ημέρες προς την Δημαρχιακή Επιτροπή την επιβολή μεγάλου προστίμου ύψους1000 ευρώ για καθεμιά από τις δύο επιχειρήσεις που την Μεγάλη Παρασκευή προχώρησαν στον διασκορπισμό διαφημιστικών εντύπων μέσα στο κέντρο της πόλης . Η Δημαρχιακή Επιτροπή που συνεδρίασε την Δευτέρα 19 Μαΐου ενέκρινε την εισήγηση του κ. Κωστόπουλου ρίχνοντας την πρώτη μεγάλη «καμπάνα» σε επιχειρηματίες της περιοχής.
Σε δηλώσεις του για το θέμα αυτό ο κ. Κωστόπουλος σαφής και κατηγορηματικός τόνισε ότι η εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας είναι υποχρεωτική για την καλή αισθητική εικόνα της πόλης και επεσήμανε για μια ακόμα φορά ότι πάνω στο θέμα αυτό δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος. Συγκεκριμένα μάς είπε:

«ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΦΕΤΟΣ
ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ»

«Έχω δεσμευτεί ότι θα είμαι αυστηρός φέτος στα θέματα καθαριότητας και ιδιαίτερα στο διασκορπισμό εντύπων και στις αφίσες. Έτσι λοιπόν κατέθεσα τις προηγούμενες ημέρες εισήγηση μου προς την Δημαρχιακή Επιτροπή για δύο θέματα που αφορούν στην επιβολή αυστηρού προστίμου ύψους 1000 ευρώ σε δυο εταιρείες (Σούπερ- μάρκετ και κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών) που την Μεγάλη Εβδομάδα είχαν ρυπάνει το εμπορικό κέντρο του Κιάτου με μεγάλο αριθμό διαφημιστικών εντύπων . Η Δημαρχιακή Επιτροπή που συνεδρίασε την Δευτέρα ενέκρινε την εισήγησή μου».

«ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ,
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΑΥΣΤΗΡΑ
ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ»

Και τόνισε:

«Πρότεινα μεγάλο πρόστιμο το οποίο θεωρώ ότι δεν έχει επιβληθεί ξανά στο δήμο μας , σε τέτοιες επιχειρήσεις.
Δεν υπολογίζω το πολιτικό κόστος . Το έχω αναφέρει πάρα πολλές φορές ότι φέτος θα είμαι πάρα πολύ αυστηρός.
Σε γενικές γραμμές υπάρχει βελτίωση στο θέμα της καθαριότητας , δυστυχώς όμως ελάχιστοι, δεν έχουν καταλάβει ότι είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε αυστηρά τον Κανονισμό Καθαριότητας.
Θέλουμε την πόλη μας καθαρή και αυτό είναι που ζητάει και η πλειοψηφία των πολιτών».

Δεν υπάρχουν σχόλια: