18.11.08

Στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Δήμαρχος Κορινθίων την περασμένη Παρασκευή στο δημαρχείο, αναφέρθηκε αναλυτικά , μεταξύ άλλων, σε τρία επίκαιρα και πολύ σημαντικά θέματα της Κορίνθου αλλά και σε κάποιες παραμέτρους τους. Και αναφερόμαστε στο θέμα της υδροδότησης της πόλης, στο Φράγμα του Ασωπού αλλά και στο λιμάνι.
Ο Δήμαρχος εμφανίστηκε δυσαρεστημένος από το γεγονός ότι κάποιοι, όπως είπε, προσπαθούν να μειώσουν τη συνεισφορά του στην πόλη, ενώ σχολίασε και τα όσα ακούγονται για τις σχέσεις μεταξύ Δήμου-Νομαρχίας και του Κορίνθιου Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Αναστάση Παπαληγούρα.
Σε ό, τι αφορά το λιμάνι, επεσήμανε τα προβλήματα που προκύπτουν μετά την ψήφιση του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού.
Ερωτηθείς για τη «σύγκρουση» που φαίνεται να υπάρχει μεταξύ της τοπικής πολιτικής ηγεσίας και του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Αναστάση Παπαληγούρα, καθώς και για τη συμβολή του Υπουργού σε τόσο σημαντικά ζητήματα ο κ. Πνευματικός απάντησε:

«ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΩ
ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ Ή ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ;»

«Καταρχήν, όλες οι συνεντεύξεις μου έχουν κι ένα μέρος που αποδίδει στον κ. Παπαληγούρα το κομμάτι που δικαιούται από αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε περίπου 20 χρόνια. Δεν έχω το δικαίωμα να αποδώσω σε κανέναν κάτι περισσότερο ή κάτι λιγότερο. Και ποιος είμαι εγώ που θα αποδώσω τα εύσημα στον έναν ή στον άλλον; Οι Κορίνθιοι οι πιο πολλοί, για να μην πω όλοι, έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν τα πραγματικά γεγονότα όλα αυτά τα 20 χρόνια, και μέσα από τη γνώση αυτών των γεγονότων πιστεύω ότι θα βγάλουν όλοι τα συμπεράσματά τους σχετικά με το ποιος βοήθησε 5%, 10%, 20%.
Δεν είναι δική μου δουλειά, κι από την άλλη δεν κατανοώ και πιστεύω ότι δεν είναι αυτή η λογική του κ. Παπαληγούρα, δηλαδή αν αισθάνεται ότι κάποιοι δεν του αναγνωρίζουν την προσφορά του, αυτός παίρνει κάποια άλλα μέτρα εναντίον ενός Δήμου, στους τομείς δραστηριότητας που εποπτεύει στο Υπουργείο – δεν προχωράει δηλαδή την ίδρυση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Τα πράγματα δεν είναι απλά και πιστεύω ότι κανένας πολιτικός δε δικαιούται να λειτουργεί έτσι. Και θέλω να πιστεύω ότι και ο κ. Παπαληγούρας δεν λειτουργεί έτσι. Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι μια προσπάθεια περίπου 20 ετών κοντεύει να ολοκληρωθεί.
Εγώ είμαι Δήμαρχος 2 χρόνια. Βγήκα Δήμαρχος και από τις εκλογές είχα συγκεκριμένο σχέδιο για το πώς θα έρθει το νερό στην Κόρινθο. Αυτό ακολούθησα και ακολουθώ, υπεύθυνα χειριζόμενος το θέμα του νερού μέχρι και σήμερα, μέχρι να έρθει στις βρύσες μας το νερό, παρόλο που κατά καιρούς δέχομαι άδικες επιθέσεις. Τις υπομένω και στο τέλος πιστεύω ότι η ολοκλήρωση των εργασιών θα δικαιώσει και τη δική μου παρουσία στην πόλη και τη δική μου συνεισφορά – το μικρό κομματάκι, εγώ δε διεκδικώ κανένα μεγάλο κομμάτι. Αλλά σας λέω και πάλι ότι όλοι όσοι έχουν συμβάλλει, κάποια στιγμή, κι αυτή η στιγμή θα’ ναι όταν θα έρθει το νερό, θα πούμε για την προσφορά του καθενός.
Εγώ θα πω για έναν απόντα από τη ζωή, τον Ηλία τον Ανδρακάκο. Ξέρουμε πολλοί ποιος ήταν ο ρόλος του όταν ήταν Νομάρχης στην Οικουμενική; Λίγοι το ξέρουμε. Θα πρέπει λοιπόν να αναδειχθούν κάποιοι για τον ρόλο που έπαιξαν για να πάρει σε λίγο καιρό η Κόρινθος νερό. Αυτά όμως θα γίνουν μετά ως απολογισμός.

Και δεν κατανοώ απόψεις που μεταφέρονται δημοσιογραφικά ότι επειδή δε μου αναγνωρίζεται 100% η συμβολή μου για το νερό, εγώ θα είμαι αρνητικός για το λιμάνι, θα είμαι αρνητικός για κάποια έργα στην πόλη της Κορίνθου, θα είμαι αρνητικός για το ένα ή το άλλο. Αυτό δεν είναι λογική, κι όποιοι έχουν ακολουθήσει αυτές τις λογικές ουσιαστικά στο τέλος είναι αυτοί που έχουν πληρώσει πολιτικά. Γιατί ο λαός μας θέλει όλους ενωμένους, να διεκδικούμε ένα κοινό όραμα που θα πάει τον τόπο μπροστά. Και πιστεύω ότι σε αυτή την κατεύθυνση κινείται και ο Αναστάσης Παπαληγούρας. Βέβαια, έρχονται διάφορες απόψεις δημοσιογραφικά που είναι στην αντίθετη κατεύθυνση. Εγώ δε θέλω σε καμία περίπτωση να πιστέψω αυτές τις δημοσιογραφικές πληροφορίες. Στο τέλος λοιπόν, τα ζητήματα που αφορούν την πόλη της Κορίνθου θα λυθούν γιατί είναι για το συμφέρον όλων, και του κ. Παπαληγούρα και του Δημάρχου αλλά κυρίως των δημοτών του Δήμου Κορινθίων αλλά και των δημοτών της Κορινθίας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: