20.11.08

Τον προβληματισμό του για τις αρνητικές, όπως τις χαρακτήρισε εξελίξεις στο θέμα του λιμανιού της Κορίνθου, εξέφρασε στην τελευταία συνέντευξη Τύπου ο Δήμαρχος Κορινθίων Αλέξανδρος Πνευματικός μετά και την ψήφιση από την Βουλή του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού για τη χώρα μας, στο τέλος Ιουνίου, στην οποία ο Δήμαρχος αναφέρθηκε λεπτομερειακά.
Παράλληλα τόνισε πως πρόθεση της Δημοτικής Αρχής είναι να δώσει στο λιμάνι κατεύθυνση τουριστική και όχι να εξελιχθεί σε ένα τεράστιο εμπορικό λιμάνι. «Ζητάμε και σήμερα να ολοκληρωθεί η παραχώρηση του λιμανιού στον Δήμο Κορινθίων και να λειτουργήσει Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος και ζήτησε την βοήθεια και του Αναστάση Παπαληγούρα στο θέμα αυτό.
Προανήγγειλε παράλληλα κινητοποιήσεις προκειμένου να εισακουστούν τα δίκαια αιτήματα του Δήμου Κορινθίων .
Ο Δήμαρχος Κορινθίων είπε:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ:

«ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ»

«Για μένα το θέμα με το λιμάνι της Κορίνθου είναι πιο σημαντικό. Οι εξελίξεις δυστυχώς που έχουμε με το λιμάνι της Κορίνθου είναι μέρα με την ημέρα όλο και πιο αρνητικές. Ιδιαίτερα μετά την ψήφιση από την Ελληνική Βουλή του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού για τη χώρα μας, που ψηφίστηκε τέλος Ιουνίου. Εκεί, δυστυχώς, παρόλη την προσπάθεια τη δική μου με δημόσιες τοποθετήσεις, με παρεμβάσεις ιδιαίτερα στους Κυβερνητικούς Βουλευτές, το σχέδιο όπως αυτό είχε κατατεθεί στη Βουλή ψηφίστηκε στις 25 Ιουνίου.
Τι αρνητικό έφερε αυτός ο Εθνικός Χωροταξικός Σχεδιασμός για την πόλη της Κορίνθου; Θα διαβάσω ένα κομμάτι που αφορά την Κόρινθο, για να καταλάβετε ζητήματα που βρίσκονται σε εξέλιξη και αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η πόλη της Κορίνθου το επόμενο διάστημα, αν εμείς σαν Δ.Σ αλλά και οι πολίτες δε σηκώσουμε τη φωνή διαμαρτυρίας και δεν κατανοήσουν κάποιοι ότι τέτοιες πολιτικές δε θα περάσουν στην πόλη της Κορίνθου.

Λέει λοιπόν στη σελίδα 27 του νόμου όπως ψηφίστηκε στη Βουλή για τον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό:

“Ολοκληρωμένη συνολική σύνδεση και παροχή υψηλής ποιότητας συνδυασμένων μεταφορών σε όλους σχεδόν τους λιμένες που βρίσκονται πλησίον του Εθνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου, με προτεραιότητα στα εμπορευματικά τμήματα των λιμένων Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Πάτρας, και δευτερευόντως στους λιμένες Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Χαλκίδας, Κορίνθου και Καλαμάτας, καθώς και στους λιμένες Ηγουμενίτσας και Αστακού, μετά την ολοκλήρωση του υπό επέκταση σιδηροδρομικού δικτύου. Οι λιμένες της Κορίνθου και της Χαλκίδας, με τις διάσπαρτες λιμενικές εγκαταστάσεις τους, εφόσον ενισχυθούν μπορεί να συμπληρώσουν τη θαλάσσια εμπορευματική υποδομή της ευρύτερης βιομηχανικής και χονδροεμπορικής περιοχής της Αττικής, η οποία εξαπλώνεται στη Βοιωτία και στην Κορινθία ή να αποτελέσουν μέρος του ευρύτερου συστήματος των λιμένων της Αττικής.”

Τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτόν τον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό που σήμερα είναι νόμος του Κράτους; Οι Υπουργοί τον έχουν σαν μπούσουλα αυτόν τον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό σε όλες τις αποφάσεις τους.
Υπάρχει λοιπόν ένας Εθνικός Χωροταξικός Σχεδιασμός που λέει “διασύνδεση των λιμανιών με σιδηροδρομικά δίκτυα.” Να γιατί υπάρχει αυτή τη στιγμή αντίδραση στο να παραχωρηθούν τα σιδηροδρομικά δίκτυα που διασχίζουν την πόλη της Κορίνθου στον Δήμο Κορινθίων, να τα αξιοποιήσει είτε για περιφερειακό δίκτυο, που έχει ανάγκη η πόλη για να «ανασάνει», είτε για κοινόχρηστους χώρους, που κι εκεί έχει ανάγκη, σε περιοχές υποβαθμισμένες χρόνια τώρα από τη λειτουργία του σιδηρόδρομου που διέσχιζε την πόλη της Κορίνθου.
Κάποιοι λοιπόν δεν αρκούνται στη σημερινή μορφή, θέλουν να συνδέσουν το λιμάνι της Κορίνθου με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο. Πώς θα γίνει αυτό; Μέσα από τις ζώνες απαλλοτρίωσης που υπάρχουν από το μετρικό που λειτουργεί σήμερα, ο στόχος τους είναι να διασυνδεθεί το λιμάνι της Κορίνθου με το σιδηροδρομικό δίκτυο.»

Στην συνέχεια ο Δήμαρχος αναρωτήθηκε:

«Ένας υπουργός που αποδέχεται αυτόν τον χωροταξικό σχεδιασμό κι έχει σήμερα το πόστο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, μπορεί να ξεφύγει από αυτόν τον χωροταξικό σχεδιασμό; Όχι. Ένας Υπουργός που σήμερα έχει την ευθύνη στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ή στο Υπουργείο Οικονομικών για την παραχώρηση στον Δήμο των μπαζωμάτων του Αγίου Νικολάου, θα πάει νομίζετε εύκολα κόντρα στον χωροταξικό σχεδιασμό που μιλάει για εμπορευματικά κέντρα, που μιλάει για διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το λιμάνι; Η’ θα πάει σε μια κατεύθυνση για να γίνει επέκταση της χερσαίας ζώνης του λιμανιού για να γειτνιάζει με το σιδηροδρομικό σταθμό; Πού θα πάει τα επόμενα χρόνια λοιπόν αυτή η πολιτική; Εμείς αγωνιζόμαστε και σε αυτή την κατεύθυνση. Θα έχουμε ένα τεράστιο εμπορικό λιμάνι, που θα συναγωνίζεται το λιμάνι του Πειραιά και της Πάτρας, όσον αφορά τα εμπορεύματα, και καμία διέξοδο στην κατεύθυνση την τουριστική που φωνάζει η τοπική κοινωνία ομόφωνα όλα αυτά τα χρόνια.»

Και συνέχισε λέγοντας:

«Μετά από πολλά χρόνια, πήραμε θετική γνωμοδότηση από την Επιτροπή που σύστησε η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου για την αλλαγή της γραμμής του αιγιαλού και της παραλίας. Υπήρξαν δύο αρνητικές αποφάσεις τα προηγούμενα χρόνια, επί δημαρχίας Θωμά Θωμαΐδη. Αυτή θα πάει στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο Γ.Ε.Ν. για γνωμοδότηση, και μετά στο Υπουργείο Οικονομικών για επαναχάραξη του αιγιαλού και της παραλίας, και η ζώνη αυτή θα διεκδικηθεί από τον Δήμο Κορινθίων, που ήταν αυτός που εκτέλεσε και τα έργα και δικαιούται την έκταση. Θα γίνει όμως αυτό; Αν κάποιοι επιμείνουν σε αυτόν τον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό, αυτό δε θα γίνει ποτέ. Θα έχουμε ένα τεράστιο εμπορικό λιμάνι, που θα συναγωνίζεται το λιμάνι του Πειραιά και της Πάτρας, όσον αφορά τα εμπορεύματα, και καμία διέξοδο στην κατεύθυνση την τουριστική που φωνάζει η τοπική κοινωνία ομόφωνα όλα αυτά τα χρόνια.

«Το θέμα είναι αν θα πρέπει αυτός ο Εθνικός
Χωροταξικός Σχεδιασμός να υλοποιηθεί ή όχι.»

«Ζητάμε και σήμερα από τον κ. Παπαληγούρα,
να ολοκληρωθεί η παραχώρηση του λιμανιού
στον Δήμο Κορινθίων
και να λειτουργήσει Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.»

Ένας κυβερνητικός υπουργός που είναι στο πόστο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν είναι θέμα αν του αναγνωριστεί από τον Δήμαρχο ότι έφερε με δικιά του μεγάλη συνεισφορά το νερό στην πόλη – αυτό το έχουμε κάνει εμείς αναλογικά. Εδώ το θέμα είναι αν θα πρέπει αυτός ο Εθνικός Χωροταξικός Σχεδιασμός να υλοποιηθεί ή όχι. Κι αν πρέπει να υλοποιηθεί, δυστυχώς θα οδηγήσει σε ένα τεράστιο εμπορικό λιμάνι μέσα στο κέντρο της Κορίνθου, θα δούμε να τροποποιείται η χερσαία ζώνη για τις ανάγκες του νέου λιμανιού, και ακόμα και ο Φλοίσβος, που δώσαμε τώρα περίπου € 2.500.000, να γίνεται κι αυτός λιμάνι. Γιατί έχει τη δυνατότητα η κάθε Κυβέρνηση με τις υπηρεσίες που διαθέτει να μετατοπίζει τη χερσαία ζώνη του λιμανιού. Εμείς λοιπόν όχι τώρα, από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία και πριν προκύψει ο νόμος για τον νέο Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό, με ομόφωνη απόφαση του Δ/Σ ζητήσαμε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, από τον κ. Βουλγαράκη, ζητάμε και σήμερα από τον κ. Παπαληγούρα, να ολοκληρωθεί η παραχώρηση του λιμανιού στον Δήμο Κορινθίων και να λειτουργήσει Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Γιατί πρέπει να υπάρξει μια άλλη πολιτική, μια πολιτική που θέλουν οι Κορίνθιοι κι έχει εκφραστεί μέχρι τώρα με ομόφωνα ψηφίσματα των κατά καιρούς Δημοτικών Συμβουλίων.
Και ποια είναι αυτή η άλλη πολιτική; Το λιμάνι της Κορίνθου σταθμός επιβατηγών, πόλος έλξης τουριστών που θα επισκέπτονται την ευρύτερη περιοχή. Και αυτόν τον ρόλο, που ιστορικά το λιμάνι της Κορίνθου τον έχει παίξει μέχρι τη δεκαετία του ’70, εμείς τον θέλουμε πάλι. Υπήρχε γραμμή τη δεκαετία του ’70 Κόρινθος-Ιταλία, η οποία για κάποια συμφέροντα διακόπηκε. Εμείς, κι επιτρέψτε μου να πω ότι εκφράζω ομόφωνα τους Κορίνθιους αυτή τη στιγμή, θέλουμε μια άλλη λειτουργία του λιμανιού, στην κατεύθυνση την τουριστική. Να προχωρήσουν και τα έργα, κι αν δεν έρθει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο που θα γίνει αργότερα από τα έσοδά του, να βάλει κι ο Δήμος. Να γίνει η προβλήτα επιτέλους για τα κρουαζιερόπλοια, η μελέτη για την οποία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Να χρηματοδοτηθεί αυτή η νέα προβλήτα, να έρχονται κρουαζιερόπλοια, κι όχι να προσπαθούν με λάντζες να βγάλουν τουρίστες στην πόλη της Κορίνθου ή να λιμενίζονται μόνο για ένα βράδυ, χωρίς να βγαίνει πολλές φορές ούτε ένας τουρίστας έξω στην πόλη της Κορίνθου. Εμείς διεκδικούμε το λιμάνι για να υπάρξει η πολιτική κατεύθυνση που θέλουν οι Κορίνθιοι και την οποία έχει υποχρέωση να εκφράσει ο Δήμαρχός τους.

«Το ίδιο θέλουν και οι γειτονικοί
δήμοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα.»

Το ίδιο θέλουν και οι γειτονικοί δήμοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Μίλησα σήμερα το πρωί και με τον Δήμαρχο Λουτρακίου και με τον Δήμαρχο Βόχας και με τον Δήμαρχο Σικυωνίων, και η άποψή τους είναι ότι πρέπει οι ίδιοι εμείς να αναλάβουμε τη λειτουργία των λιμανιών, σεβόμενοι ένα έργο μεταφορικό-εμπορικό που υπάρχει στα αντίστοιχα λιμάνια – ιδιαίτερα της Κορίνθου και του Κιάτου, μη δεχόμενοι όμως την περαιτέρω διόγκωσή του. Σεβόμενη όμως και η πολιτεία μια άλλη πολιτική που πρέπει να υπάρξει, και πρέπει να εκπορευθεί από τους δημάρχους. Αυτή τη στιγμή με λεφτά του ΘΗΣΕΑ, δηλαδή του Δήμου Λουτρακίου ουσιαστικά, κατασκευάζεται μαρίνα στο Λουτράκι, η οποία δυστυχώς δε θα είναι ιδιοκτησία του Δήμου Λουτρακίου. Θα είναι ιδιοκτησία του Λιμενικού Ταμείου Κορινθίας. Το δε Λουτράκι αν θέλει να διεκδικήσει αυτό τον χώρο που τον έφτιαξε με δικά του λεφτά, θα πρέπει να κάνει ενοικιοστάσιο. Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση και δεν μπορεί να συνεχιστεί. Εγώ κι από αυτό το βήμα καλώ τους δημάρχους Λουτρακίου, Βόχας και Σικυωνίων, όπως καλώ και την ΤΕΔΚ, τον κ. Λαμπρόπουλο, άμεσα να βάλουμε στην ατζέντα ως πρώτο θέμα τα λιμάνια του νομού. Χαίρομαι που ο κ. Λαμπρόπουλος στην πρωινή συνομιλία που είχαμε είπε ότι θα είναι πρώτο θέμα στη συνεδρίαση της ΤΕΔΚ την Τετάρτη.»

«Τελειώνει η απάθεια του Δ.Σ Κορινθίων,
η απάθεια των δημοτών του Δήμου Κορινθίων
απέναντι σε μια πολιτική που έχει φτάσει
σήμερα να διασχίζουν την πόλη της Κορίνθου
300 περίπου νταλίκες».

Σε δυναμικό και αποφασιστικό τόνο ο Δήμαρχος ξεκαθάρισε πως:

«Κάποιοι πρέπει να αντιληφθούν ότι αυτή η πολιτική τελειώνει. Τελειώνει η απάθεια του Δ/Σ του Δήμου Κορινθίων, η απάθεια των δημοτών του Δήμου Κορινθίων απέναντι σε μια πολιτική που έχει φτάσει σήμερα να διασχίζουν την πόλη της Κορίνθου 300 περίπου νταλίκες, που πολλές φορές έχουν κι επικινδυνότητα, και να μη μιλάει κανένας. Εμείς θα ενημερώσουμε τον κόσμο, θα ζητήσουμε τη δική τους συμμετοχή, σε πρώτη φάση θα γίνει ένας συμβολικός αποκλεισμός του λιμανιού, όμως αν δεν υπάρξουν αποτελέσματα, δυστυχώς θα υπάρξει κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Κι έχω βάλει κι άλλη μια διάσταση κατά καιρούς και δεν έχω πάρει απάντηση. Από την 1η του 2008 μας παραχωρήθηκαν όσον αφορά τη συντήρηση, τα οδικά δίκτυα των εθνικών δρόμων που διασχίζουν την πόλη μας. Και κάνω ένα ερώτημα και ζητάω μια απάντηση από τους δημότες. Εγώ σε λίγο καιρό θα πρέπει να καταβάλω ένα τεράστιο τίμημα, € 500.000, για να επισκευάσω για άλλη μια φορά τον δρόμο Αποστόλου Παύλου-Πατρών. Ήδη με έγγραφό της η τροχαία μου ζητάει να κάνω διαγραμμίσεις, ειδικές σημάνσεις, κλπ. Δεν είναι και μικρό το κόστος. Και ρωτάω: θα δεχθούμε εμείς οι Κορίνθιοι και οι Κορίνθιες να πληρώνουμε φορολογία στον Δήμο για να εκτελεί ο Δήμος έργα που το κόστος τους θα πρέπει άλλοι να το πληρώσουν; Έργα τα οποία φθείρονται από τη λειτουργία ενός λιμανιού που δε δίνει στον Δήμο ούτε μισό ευρώ;

«Ο Δήμος ιστορικά ήταν πάντα
δίπλα στο Λιμενικό Ταμείο.»

Ο Δήμος ιστορικά ήταν πάντα δίπλα στο Λιμενικό Ταμείο. Αυτή τη στιγμή αν φωτίζεται η χερσαία ζώνη, φωτίζεται με χρήματα του Δήμου Κορινθίων. Αν καθαρίζονται οι κοινόχρηστοι χώροι της χερσαίας ζώνης, αυτό οφείλεται στον Δήμο Κορινθίων. Κι εμείς τι ζητάμε; Το αυτονόητο. Να έχουμε γνώμη για την πορεία και την πολιτική που πρέπει να ασκηθεί στο λιμάνι. Και βεβαίως δε θα έρθουμε στο Λιμενικό Ταμείο για να ανατρέψουμε τη σημερινή κατάσταση από τη μια μέρα στην άλλη. Δε θα αφήσουμε όμως να συνεχιστεί αυτή η διόγκωση της εμπορευματικής κίνησης του λιμανιού και βεβαίως δε αφήσουμε να υλοποιηθεί ποτέ αυτός ο περιφερειακός σχεδιασμός που οδηγεί σε μια πόλη σαν το Κερατσίνι, σε μια πόλη υποβαθμισμένη που δε θέλει κανένας. Εμείς μάθαμε να ζούμε σε μια πόλη όμορφη που όλοι θέλουμε να γίνει ακόμα ομορφότερη και δεν έχουμε καμία ανάγκη για τέτοιου είδους ανάπτυξη.»

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Ερωτηθείς για την παράνομη λαθρομετανάστευση που σύμφωνα με πληροφορίες γίνεται στο λιμάνι της Κορίνθου, ο Δήμαρχος δε διέψευσε κάτι, αντίθετα δήλωσε:

«Το πιο απλό ρεπορτάζ που μπορείτε να κάνετε και σήμερα κιόλας είναι να πάτε να δείτε το πόσοι ετοιμάζονται για επιβίβαση. Γίνεται προσπάθεια από τις λιμενικές Αρχές αλλά, όπως και στην Πάτρα, κάποια στιγμή η κατάσταση γίνεται ανεξέλεγκτη. Πρέπει να παρθούν συγκεκριμένα μέτρα για αυτό το πρόβλημα που αναδείξατε για να μη φτάσει η πόλη της Κορίνθου κάποια στιγμή να ζει συνθήκες Πάτρας, που έχουν συσσωρευτεί εκεί για επιβίβαση χιλιάδες λαθρομετανάστες. Όταν ήμουν Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, ένα από τα μέτρα που είχαμε πάρει ήταν η καλύτερη περίφραξη του χώρου. Υπήρχε διπλό και τριπλό συρματόπλεγμα επάνω στον λιμενοβραχίονα και στα βράχια, που απέτρεπε την είσοδο των λαθρομεταναστών. Σήμερα με έκπληξη βλέπω ότι έχει αφαιρεθεί, ενώ σε κάποια σημεία υπάρχουν και μεγάλα ανοίγματα της περίφραξης που υπάρχει.»

«Όσοι πολιτικοί πέρασαν από την Κορινθία κι έκαναν
κάποια έργα, ακόμα και τώρα τους μνημονεύουμε»

Αναφερόμενος στην συμβολή των πολιτικών σε διάφορα ζητήματα του νομού είπε:

«Εγώ πιστεύω πως κι ο κ. Παπαληγούρας, ο οποίος επισκέπτεται συχνά την πόλη της Κορίνθου και την Κορινθία, θα έχει πέσει κάποια στιγμή σε έναν συνωστισμό, θα έχει πέσει πίσω από κάποια νταλίκα, θα έχει δει το καθημερινό μαρτύριο που βιώνει ο Κορίνθιος ή ο επισκέπτης της πόλης της Κορίνθου. Θα έχει δει οχήματα να βγάζουν τεράστιες ποσότητες καυσαερίων, να είναι επικίνδυνα. Πιστεύω ότι όλα αυτά θα τον βοηθήσουν να διευκολύνει την άλλη πολιτική. Και τη μοναδική ευκαιρία που έχει η Κόρινθος και ο νομός να αποκτήσει Δημοτικά Λιμενικά ταμεία θα την έχει, και θα συνδέσει το όνομά του ο κ. Παπαληγούρας. Εμείς αυτό θέλουμε, και βεβαίως κατανοείτε ότι αυτό θα του αναγνωριστεί. Όσοι πολιτικοί πέρασαν από την Κορινθία κι έκαναν κάποια έργα, ακόμα και τώρα τους μνημονεύουμε. Έτσι θα γίνει και με τον κ. Παπαληγούρα. Και σε καμία περίπτωση αυτή η δική μου αναφορά δε φέρει χαρακτηριστικά προσωπικής αντιπαράθεσης. Τιμούμε και σεβόμαστε την παρουσία του στον Νομό, την έχει τιμήσει κατ’ επανάληψη ο Κορινθιακός λαός, εμείς δεν έχουμε κανέναν λόγο να μπούμε σε πολιτικές αντιπαραθέσεις ούτε έχουμε στόχο προσωπικά τον κ. Παπαληγούρα.

Ο σημερινός Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Νάκος έχει αποδεχτεί γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία λέει ότι τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία πρέπει άμεσα, αφού συσταθούν με Προεδρικό Διάταγμα κι αφού στελεχωθούν με απόφαση του Δ.Σ, να λειτουργήσουν, και οφείλουν τα σημερινά να διαλυθούν αυτοδίκαια και να παραχωρήσουν για χρήση τα περιουσιακά τους στοιχεία.
Αυτή τη γνωμοδότηση την έχει αποδεχθεί ο σημερινός Υφυπουργός Εσωτερικών. Αρνείται πεισματικά να την αποδεχθεί το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Τα Χανιά απέκτησαν Δημοτικό Λιμενικό ταμείο, τη στιγμή που το λιμάνι τους είναι πολύ μεγαλύτερο από το λιμάνι της Κορίνθου, και της Σικυώνας, και του Λουτρακίου και του Δήμου Βόχας.»

Και καταλήγοντας ο κ. Πνευματικός είπε πως η Δημοτική Αρχή θα εξετάσει το θέμα με την δέουσα προσοχή και αγωνιστικότητα:

«Άρα θα πρέπει να δούμε το θέμα με μεγάλη προσοχή. Εμείς θα το χειριστούμε υπεύθυνα ακόμα και τα κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων. Θέλουμε να προβληθεί το θέμα, να αναδειχθεί και να παρθούν οι σωστές αποφάσεις.
Τα συμφέροντα είναι ισχυρά αλλά είναι ισχυρή και η δημοτική Αρχή, και οι Κορίνθιοι και οι Κορίνθιες. Θα παλέψουμε μακριά και πέρα από συμφέροντα, κι ο αγώνας πιστεύω ότι θα είναι νικηφόρος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: