8.4.09

Έκανε υπερήφανη την Κορινθία αλλά και όλη την Ελλάδα, για μια ακόμη φορά ο Βλάσης Μάρας, ο αθλητής του μονόζυγου που κατέκτησε πριν από λίγες ημέρες στο Μιλάνο το χρυσό μετάλλιο. Ο αθλητής από το Ξυλόκαστρο, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μονόζυγο με 15,375 και έγινε ο μοναδικός αθλητής με τέσσερα χρυσά μετάλλια στο συγκεκριμένο όργανο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα δεύτερος ήρθε ο Γάλλος Γιαν Κουσερά (15,250) και τρίτος ο Ουκρανός, Νικολάι Κουκσένκοφ (14,925). Σαν πρωταθλητής Ευρώπης δήλωσε, γεμάτος ευχαρίστηση και ικανοποίηση:
«Είμαι ευχαριστημένος που με 1,5 ώρα προπόνησης την ημέρα κατάφερα να κατακτήσω αυτό το μετάλλιο. Δεν έκανα καλή προετοιμασία γιατί αφιερώνω πολύ χρόνο στις σπουδές μου. Επέστρεψα στις διακρίσεις και συνεχίζω» . Να σημειωθεί πως ο πρωταθλητής μας είχε περάσει με τη δεύτερη καλύτερη βαθμολογία στον τελικό.

Είναι η 4η φορά στην καριέρα του που κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο άθλημα και έγινε ο πρώτος αθλητής που το καταφέρνει! Ο Έλληνας πρωταθλητής μιλώντας στο sport.gr είπε ότι είναι έτοιμος να αυξήσει τη χρυσή... συλλογή του λέγοντας:

«Η καλή μέρα φάνηκε για μένα από το πρωί. Ξύπνησα καλά και ήμουν σίγουρος ότι θα τα καταφέρω στον τελικό. Εκτέλεσα καλά το πρόγραμμά μου και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την προσπάθειά μου. Βρισκόμουν σε καλή κατάσταση παρά το γεγονός ότι αυτήν την εποχή έχω ρίξει το βάρος στις σπουδές μου». Και πρόσθεσε:
«Σίγουρα είναι σημαντικό το γεγονός ότι έχω κατακτήσει τέσσερα χρυσά μετάλλια. Αυτό όμως δεν αγχώνει για τη συνέχεια, καθώς αν συνέβαινε θα είχα σταματήσει. Θέλω να μεγαλώσω το ρεκόρ μου και ελπίζω να τα καταφέρω».
Ο αθλητής κατά τη διάρκεια της απονομής έδειξε με το χέρι του ότι αφιερώνει κάπου το μετάλλιο που κατέκτησε. Είπε χαρακτηριστικά:

«Το αφιέρωσα στον προπονητή μου, τον Δημήτρη Ράφτη. Σε αυτόν χρωστάει ό,τι έχω πετύχει. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην καριέρα μου και αξίζει και αυτός τα χρυσά μετάλλια που έχω κατακτήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: